8 та 9 листопада Київський міжнародний економічний форум вже вшосте зібрав зарубіжних та українських експертів для масштабної дискусії про перспективи розвитку української та глобальної економіки, бізнесу та підприємництва. Вкотре гостем КМЕФ став засновник ОККО Group Віталій Антонов, який взяв участь в панельній дискусії «Як підготувати бізнес до майбутнього?»
Віталій Антонов, засновник девелоперської компанії KAN Development Ігор Ніконов, засновник та власник міжнародної Групи компаній T.B. Fruit Тарас Барщовський та співзасновник і генеральний директор Innovecs Алекс Луцький під керівництвом виконавчого директора Європейської Бізнес Асоціації Анни Дерев’янко говорили про те, як змінюватимуться умови роботи ринку, в чому полягатимуть складнощі конкуренції, якими стануть стандарти управління в майбутньому та які тренди в розвитку українських компаній є актуальними.
«Якщо хочеш бачити бізнес у майбутньому, - через десять-двадцять років, подивися на нього очима 20-річної давнини, - зазначив Віталій Антонов - На щастя, я маю таку можливість. Коли ми збудували свій перший комплекс OKKO у 2000 році, це був продукт майбутнього для України того часу. Але в Європі він був продуктом «сьогодення». Вже через 5-7 років конкуренти почали нас копіювати. Тому ми вирішили зробити свій продукт «післязавтрашнім», тобто намагалися дивитися на два кроки вперед і запропонували клієнту те, чого інші ніколи не пропонували».
За словами Антонова, головне - не тільки витримувати стандарт, за яким компанія працює сьогодні, але й розвивати нові перспективні напрямки.
«Нещодавно ми почали розгортати новий проект - у 2020 році плануємо укомплектувати понад 300 своїх АЗК зарядними пристроями для електромобілів. Зараз у нас працює 41 пристрій, переважна кількість яких встановлено на притрасових комплексах. Тепер ми прагнемо зробити цей сервіс доступним на всіх АЗК нашої мережі, не дивлячись на те, що це не дуже рентабельний бізнес сьогодні», - сказав Віталій Антонов.
Засновник ОKKО Group також відзначив, що для підготовки свого бізнесу до майбутнього не потрібно боятися проблем росту, їх необхідно полюбити. Тому що розвиток бізнесу є не чим іншим, як ідентифікація та вирішення цих самих проблем, які варто перетворити на зони зростання компанії.