КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ
Адреса:
вул. Хлібна, 2, Львів, Україна, 79035Про компанію
«Концерн Хлібпром» – одне з найбільших підприємств на українському ринку хліба, засноване у 2003 році. До структури компанії входять 5 виробничих підприємств: 2 хлібозаводи у Львові («№1» і «№5»), завод з виготовлення хлібобулочних напівфабрикатів, завод в центральному регіоні країни «Вінницяхліб» та борошномельний комплекс «Явірмлин». З 2014 року окремим видом діяльності компанії є кавовий напрямок.
Щодня торгові марки Agrola, Вінницяхліб, 2GO, Bandinelli, Panerini, «Любляна» та Джуні виготовляють до 160 тонн хлібобулочної продукції. Підприємство є одним з найбільших інвесторів і роботодавців в регіонах своєї присутності. На підрозділах у Львівській та Вінницькій областях працюють понад 3 000 осіб.
Стратегія розвитку компанії полягає у формуванні нової культури споживання хліба в Україні та розвитку нових смакових якостей продукції. Зазначених цілей компанія досягає за умов постійного оновлення обладнання і вдосконалення технологічних процесів виробництва хлібної продукції.
З таким арсеналом потужностей і технологій «Концерн Хлібпром» задовольняє найвибагливіші смаки споживачів і розширює свою присутність на українському та закордонних ринках. Хлібобулочні вироби компанії можна придбати в західних і центральних областях України, а також на ринках Америки, Східної Європи та країнах Азії.
«Концерн Хлібпром» динамічно розвиває якісний кавовий бізнес. Компанія є ексклюзивним партнером в Україні таких світових брендів: Melitta, виробник високотехнологічних кавомашин; та Rombouts, виробник кави; є партнером світового лідера автоматичних кавомашин – компанії WMF. У 2017 році «Хлібпром» розпочав виробництво смаженої кави, а через кілька років впровадив власну торгову марку Harmony Sentivi. Її створення покликане розвивати культуру споживання кави та запропонувати споживачеві якісну, смачну каву за прийнятну вартість.
У 2020 році компанія здобула право робити офіційні висновки про якість партій товару будь-якої кави в світі завдяки отриманню сертифікату Q-ґрейдера - фахівця з оцінки якості. Це унікальна можливість підтверджувати надання 100% експертної оцінки вхідній сировині за повним спектром характеристик та властивостей продукту на усіх ланках виробництва, а також фахово виявляти групи дефектів та приналежність продукту до класу specialty.
Пріоритетом розвитку кавового напрямку є нарощення дистрибуції та В2В каналу. «Концерн Хлібпром» став першим в Україні виробничим підприємством, яке впровадило новий ексклюзивний проєкт для клієнта – «Кава та до кави з одних рук». Модель пропонує партнерам комплексне рішення з отримання кавомашин та пароконвектоматів для гарячої випічки продукції власного виробництва: кави, круасанів та інших продуктів замороженої групи.