У 2019 році холдинг OKKO Group реалізував українським споживачам 135 мільйонів кубометрів природного газу. Це у 4,5 рази більше, ніж за попередній рік. У поточному році холдинг має намір і надалі нарощувати свою частку на ринку, збільшивши продажі удвічі.
Торік основними покупцями природного газу від ОККО були підприємства малого й середнього бізнесу (приблизно 50% від загального обсягу реалізації), цукрові заводи (27%) та бюджетні організації (13%). Істотна частина цих обсягів була продана в рамках форвардної програми співпраці з АПК-бізнесом, яку розвиває OKKO Group. Вона полягає в тому, що матеріально-технічні ресурси надаються аграріям авансом, а розраховуються вони продукцією майбутнього врожаю.
Приблизно третина газу, проданого холдингом, – це прямий імпорт з Західної Європи, решта – ресурс, придбаний в українських видобувників чи трейдерів. Надалі, залежно від цінової кон’юнктури й умов постачання, ця пропорція може змінюватися.
«В Україні ринок природного газу відкрився для незалежних гравців лише кілька років тому у процесі лібералізації газової галузі,– розповідає віцепрезидент OKKO Group Юрій Кучабський. –Тож ми усе ще перебуваємо у процесі побудови своєї дистриб’юційної мережі, але рухаємося оперативно й успішно. І вже претендуємо на те, щоб охопити до 4% В2В-продажів природного газу на внутрішньому ринку».