11 березня видання MMR підбило підсумки премії X-RAY Marketing Awards. В рамках неї були визначені проєкти та компанії, що у складні часи карантинних обмежень залишались «на зв’язку» із клієнтами та продовжували ефективну роботу. Проєкт ОККО «Благаю, живи! Безпека на дорозі» визнаний одним із кращих в номінації «Соціальний проєкт року».
Переможців X-RAY Marketing Awards визначали оргкомітет, онлайн-аудиторія і експертне журі.
«Робота ОККО напряму пов’язана з учасниками дорожнього руху, саме тому їхня безпека вже багато років залишається ключовим напрямом наших соціальних ініціатив», — коментує Ярослава Полякова, керівниця департаменту корпоративних комунікацій ОККО.
Нагадаємо, що компанія системно працює із проблемами безпеки на дорозі з 2014 року, розпочавши проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі». За час існування проєкту ОККО працювала з питаннями невикористання водіями ременів безпеки та дитячих автокрісел, проблемою використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху тощо.
У 2020 році проєкт пройшов під гаслом «Благаю, світись!» і був присвячений проблемі невикористання світловідбивальних елементів під час руху у темний період доби. У рамках першого етапу кампанії на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського (Київ) упродовж трьох днів транслювався соціальний ролик, у рамках другого етапу компанія провела національну олімпіаду серед школярів. Учні знімали соціальні ролики про важливість використання світловідбивачів та викладали їх у соціальні мережі. У олімпіаді взяли участь понад 100 шкіл. У фіналі було визначено три переможця, які отримали нагороди від компанії ОККО та комплекти світловідбивальних елементів для своєї школи.