СК «Універсальна» визнано «Лідером страхового ринку – 2016» по роботі з корпоративними клієнтами (майнове страхування) у VIII Всеукраїнському конкурсі Міжнародного фінансового клубу «Банкір». Конкурс проводився серед страхових компаній, внесених в Державний реєстр фінансових установ, що надають послуги фізичним і юридичним особам на території України.
Заступник Директора Департаменту корпоративних продажів СК «Універсальна» Ксенія Бєлавіна розповіла про основні переваги Компанії у корпоративному сегменті, які труднощі трапляються у роботі з клієнтами та як команда «Універсальної» їх долає:
«Певну свободу дає нам наше положення зважаючи на відсутність профільної материнської компанії. Ми - не ланка серед офісів однакового бренду, що розкидані по світу і часто не мають права голосу в сегменті корпорейта, а самостійна команда, яка звикла приймати рішення і відповідати за їх наслідки. Таким чином, ми міцно стоїмо на ногах, якісно оцінюючи ризики.
Кожне майнове котирування в корпоративному сегменті - це маленький проект, який моделює як клієнт, так і наша команда відповідальних менеджерів. Для розміщення ризику ми отримуємо умови перестраховки у наших партнерів з Європи, з Америки.
З огляду на те, що сьогоднішні економічні реалії не лише посилили, але і звузили ринок, на нім залишилися ті, хто здатний швидко і якісно орієнтуватися. Ми намагаємося спиратися на таких пробивних і креативних партнерів з числа банків і перестрахувальників. Немає сенсу розкидати мережі співпраці на усі зареєстровані в Україні банківські структури в надії охопити ринок по усіх сегментах - продуктивніше налагодити зв'язок з багаторічними, надійними партнерами, чиї дії і репутація говорять самі за себе. І не лише брати, але і давати їм клієнтів, які постійно розвиваються і у свою чергу, потребують кредитування на максимально вигідних умовах.
Те ж стосується і розміщення ризиків: не зупиняючись тільки на звичних гігантах перестрахування, ми запитуємо умови перестрахування у наших партнерів з Європи, з Америки. Таким чином, і отримуючи найпродуктивніші умови для клієнтів.
При роботі з клієнтом уперше ми намагаємося з обтяжуючого обов'язку зробити для нього це приємною послугою, що дійсно захищає клієнта від подій, які можуть бути кваліфіковані як страхові. До того ж клієнт завжди повинен мати вибір, навіть за бажання тільки "дешевше і швидше". Якщо він розуміє " скелет" свого страхового покриття і можливі його " м'язи" у вигляді розширень і опцій, він вже бере участь у виборі покриття, автоматично розділяючи відповідальність із страховиком і, таким чином, відноситься відповідальніше.
Великим плюсом є також контакт між живими людьми, а не тільки обмін мейлами і документами між Компаніями. У сегменті корпоратива ми намагаємося дотримуватися західних традицій спілкування та етики, тому теплі зустрічі, допомога, вітання і спільний розвиток також зміцнюють продуктивний зв'язок на довгі роки і допомагають не загубитися під час переходу менеджерів клієнта в інші фінансові інститути».