Олена Ворошило, операційна директорка ОKKО, взяла участь в конференції, присвяченій клієнтському досвіду у часи new usual. «CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE: Фокус на адаптацію» відбулась 29 вересня в онлайн-форматі.
Олена Ворошило разом із маркетинг-директоркою EVA Анною Гришиною, директоркою СХ-департаменту COMFY Тетяною Василенко, директоркою з маркетингу мережі клінік «Добробут» Анною Швед та CXO «Алло» Олегом-Жаном Даскалу в рамках панельної дискусії «Український клієнтський досвід в умовах new usual» обговорювали виклики у клієнтському досвіді з якими стикнулися у цьому році, що мотивує/демотивує людей, які працюють у сервісних командах.
Нагадаємо, що «СX-CONFERENCE: Фокус на адаптацію» – це професійна кросплатформа, на якій представники компаній з різних індустрій формують новий контур клієнтського досвіду у часи new usual. У виступах, відвертих професійних дискусіях, hard talk та бліцах відомі СХ-консультанти та практики можуть поділитись відрефлексованим досвідом на ключову тему: як український бізнес адаптується до розвитку в умовах війни і як коригуються СХ-стратегії.