У щорічному рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» бренд ОККО увійшов до Топ-10 компаній України у номінації «Репутаційна стабільність» та здобув друге загальне місце серед компаній, що працюють у сегменті нафтопереробки й паливного ритейлу. Експертне журі цього рейтингу уже четвертий рік поспіль оцінює якість управління корпоративною репутацією в Україні. У попередні роки мережа ОККО також посідала у ньому лідерські позиції.
«Належність до вищої ліги репутаційних АКТИВістів означає, що у компанії міцні ринкові позиції; «перші особи» (бенефіціари, власники, топ-менеджмент) розуміють, як управляти бізнесом у складному сучасному світі; PR-команда уміє не тільки робити правильні речі, й робити їх правильно», - зазначають укладачі рейтингу.
Оцінка корпоративної репутації визначається на основі опитування журналістів, галузевих експертів та PR-фахівців, які оцінюють кожну компанію за 5 різними критеріями. До шорт-листа оцінюваних входять як бізнеси з українським капіталом, так і міжнародні корпорації, що працюють в Україні.
У 2018 році результати рейтингу опубліковано в журналі «Фокус». У редакційному коментарі видання звертає увагу, що мережа ОККО широко відома соціальним проектом «Благаю, живи! Безпека на дорозі», мета якого спонукати українців дотримуватися правил дорожнього руху. А цього року основний акцент кампанії зроблено на використанні ременів безпеки й дитячих автокрісел. Окрім того, авторитету брендові додає й інвестування у проекти сонячної енергетики та розвиток інфраструктури зарядок для електромобілів на своїх АЗК.