Бренд AGROLA випустив на ринок революційний продукт – унікальну лінійку пастеризованих хлібів, засновану на незвичному підході до виробництва, власній авторській рецептурі та оригінальних смаках.
Пастеризація і хліб? Ми звикли до терміну пастеризація при згадці про молочні продукти, невже і хліб теж можна пастеризувати? Саме такий незвичний шлях обрала для своєї чергової креативної новинки AGROLA, і додала до свого багатого асортименту ще один інноваційний продукт – пастеризований хліб.
Бренду вкотре вдається вивести на ринок унікальне рішення та запустити новий тренд. Вперше технологію пастеризації спробував в кінці 19 ст. визначний французький мікробіолог і хімік Луї Пастер. Тоді його винахід зробив революцію, адже він винайшов безпечний спосіб зберігання харчових продуктів, їх захисту від псування, а також продовження терміну їх зберігання. Винахідник довів, що харчова цінність продуктів при пастеризації не змінюється, вони зберігаються смакові якості та цінні компоненти, вітаміни, ферменти тощо. В AGROLA подумали, а що буде, якщо принцип пастеризації застосовувати до хліба, так само як його колись Пастер застосував до молочних продуктів, і використали цей сміливий, революційний підхід при розробці нової лінійки. AGROLA взяла улюблені свіжоспечені житні та заварні хліби, повторно нагріла їх у спеціальних печах і отримала продукт, який довше зберігає свій особливий смак та свіжість. Бренд першим в Україні пропонує споживачеві хліб з його ключовими якостями – смак, безпека, зручність, а лагідна пастеризація додає до цих переваг ще й значно довший термін споживання без додавання жодних консервантів.
Завдяки тривалому терміну зберігання географія постачання продукції від бренду AGROLA значно розширилася і тепер кожен українець зможе оцінити усі переваги інноваційного продукту та приєднатися до мільйонів шанувальників якісної, безпечної та смачної продукції від AGROLA.