27 жовтня в онлайн-форматі було оголошено переможців Премії HR-бренд 2022. Проєкт ОККО – спільнота «Достойна робота в Україні» у соцмережах та месенджерах – переміг у номінації «HR-маркетинг в дії».
Загалом у онлайн-марафоні «Досвід роботодавців в умовах війни: кейси номінантів Премії HR-бренд 2022» було презентовано понад 40 проєктів українських компаній. Експертне журі, яке обирало переможців, високо оцінили актуальність проєкту, сучасність методів реалізації, ефективність і результативність власного job-ресурс ОККО.
«У такий спосіб наша команда отримала новий рекрутинговий канал, який допомагав закривати вакансії ОККО в короткі терміни. Згодом ми переросли в агрегатор вакансій від 150+ перевірених роботодавців, а з 2021 року вийшли за рамки звичайної Facebook-спільноти для пошуку роботи і органічно переросли у навчальну платформу та справжнє професійне ком’юніті, - каже HR-директорка ОККО Євгенія Кузьминська. –Місія спільноти «Достойна робота в Україні» – розвинений ринок праці в нашій країни: конкурентні працівники та щасливі роботодавці. Сьогодні спільнота налічує більше 37 000 підписників, 130+ експертів долучились до створення контенту, представлена у п’яти каналах: Facebook, Instagram, Viber, Telegram, а віднедавна – і на YouTube».
Нагадаємо, що Премія HR-бренд Україна - щорічна незалежна авторитетна премія за найбільш успішні проєкти в галузі управління персоналом. Премія має всеукраїнський масштаб та об’єднує усі галузі бізнесу. Завдання Премії – виділити, оцінити і популяризувати кращі HR-практики та інноваційні рішення компаній в роботі з людським капіталом; зібрати унікальний досвід бізнесу щодо роботи з людьми в умовах воєнного часу.