Проект, в межах якого мережа АЗК ОККО акцентує увагу водіїв та пасажирів на необхідності постійного використання ременів безпеки продовжує реалізовуватись в містах України. Автомобільне крісло у натуральну величину, створене з 1 079 заглушок для ременів безпеки, які свідомі водії здавали на АЗК мережі по всій Україні – тепер становлено в сервісному центрі МВС у Львові.
«Чотири роки тому наша компанія запустила національний проект «Благаю, живи! Безпека на дорозі»*. У цьому році ми акцентували увагу водіїв та пасажирів на необхідності використання ременів безпеки та дитячих автокрісел. Одним із пунктів програми поточного року «Благаю, пристебнись» була всеукраїнська акція зі збору заглушок. Спочатку зібрані заглушки ми планували утилізувати, пізніше зрозуміли, що створення такого арт-об'єкту допоможе замислитися іншим водіям, які досі їх використовують. Дякуємо сервіснім центрам МВС та громадській організації «Всеукраїнське об'єднання автошкіл» за те, що долучилися до ідеї», –розповіла на брифінгу начальник відділу департаменту корпоративних комунікацій ОККО Дарина Янченко.
Побачити незвичну скульптуру протягом місяця можна у територіальному сервісному центрі МВС Львова (на вулиці Д. Апостола, 10). Далі ж артоб'єкт від мережі АЗК ОККО мандруватиме іншими містами країни, щоб нагадати водіям про необхідність постійного використання паска безпеки.
«Приємно, що приватний бізнес долучається до соціальних проектів і проводить суспільно-важливі заходи. Оскільки через сервісний центр МВС проводиться видача посвідчення водія, ми відчуваємо відповідальність за їхню безпеку. Також для нас важливо постійно привертати увагу наших клієнтів та відвідувачів до дотримання правил дорожнього руху та культури поведінки», – розповів на брифінгу начальник регіонального сервісного центру МВС у Львівській області Олександр Плашовецький.
Окрім акції зі збору заглушок за 6 місяців проекту «Благаю, пристебнись» було проведено тренінги в Києві, Харкові, Дніпрі, Івано-Франківську, Хмельницькому та Кривому Розі, в яких взяли участь близько 1000 молодих батьків-клієнтів мережі, працівники освіти, поліції та медицини. Також була запущена серія навчальних відео про особливості використання дитячих автокрісел. В цілому проект охопив більше 3,5 мільйонів українців.