Програма лояльності Fishka, яка об’єднує великі загальнонаціональні компанії, вдалася до комплексного ребрендингу. Зміни охопили візуальну складову і тон комунікацій, а також місію й позиціонування програми. Корпоративні патерни, більше емоцій і приємностей «просто так» – над креативною стратегією та віжуалами попрацювало агентство Banda Agency.
7 років роботи на ринку і постійний активний розвиток залучили до програми лояльності Fishka не тільки 3,5 млн українців, як користувачів, і групу великих компаній, як партнерів, але й створили непросту головоломку, з якою команда звернулася до Banda Agency. «Кожен із партнерів нашої програми представляє різні сфери діяльності, є повністю незалежним і має свій стиль комунікацій, який пронизує все – від тону повідомлень до візуальних образів. З одного боку, постійно розширюючи перелік партнерів, ми надаємо чергову вигоду для клієнта. Але паралельно з цим виникає проблема – чим більше брендів, тим складніше спілкуватися з користувачами. В цьому й полягає головне питання, з яким ми прийшли до Banda Agency: як бути єдиним комфортним джерелом комунікації від великої кількості компаній до одного клієнта? Як донести до нього розуміння цінності картки, її можливостей і пропозицій? – коментує Дмитро Вознюк, керівник програми Fishka. – До того ж, будучи однією з перших програм лояльності на ринку, хотілося оновити «стару» Fishka, доповнити її чимось новим, свіжим і легким».
«Звичні програми лояльності постійно щось просять чи вимагають, обіцяють вигоду, але забувають про прості людські емоції. Fishka ж – навпаки – нічого не просить: ти робиш звичні речі – заправляєшся на АЗК, купляєш продукти в супермаркеті чи вибираєш новий гаджет – і при цьому отримуєш приємні винагороди. Просто так. Просто тому, що ти робиш це разом із Fishka. Ця програма лояльності перетворює рутинні покупки у цікаву пригоду, яка приносить маленькі винагороди, і саме це формує прихильність до бренду, – пояснює Павло Клубнікін, креативний директор Banda Agency. – Вловивши цю насправді унікальну особливість, місія визначилася сама по собі: Fishka робить кожну покупку приємною, нічого не вимагаючи взамін».
Окрім ідейної частини, оновилися й візуальні рішення та стиль комунікацій. Новий образ Fishka зберіг пізнаваний мотив рибки, але позбувся зайвого – він став універсальнішим. Водночас кольорова палітра – поєднання червоного і білого – залишається визначальною рисою бренду, роблячи його пізнаваним, живим, сильним і яскравим.
Щоб об’єднати усе це в одну стилістику, але при цьому зберегти індивідуальність брендів, команда Fishka й Banda Agency вирішили вийти за межі популярного нині залитого кола і піти далі – у персональні кругові патерни. Відповідно агентство розробило серію графічних елементів, у яких використовуються частини логотипів чи асоціативні елементи зі сфери діяльності компаній.
Змінився й тон комунікації – у «спілкуванні» Fishka теж стала простішою, зрозумілішою і ближчою. Вона не нав’язує, а радить і ділиться корисною актуальною інформацією. Таким чином, Fishka стає свого роду «персональним помічником», який завжди знає: де яка акція проходить, де яка новинка з’явилася. І що не менш важливо, при цьому Fishka не «балакає про все і ні про що», а прагне підібрати те, що може бути цікавим учасникові програми. Команда бренду зараз активно працює над максимальною «персоналізацією» пропозицій, щоб у підсумку вийти в формат порад «specially for U».
Познайомитися зі зміненою програмою Fishka можна вже зараз – із жовтня в обіг запущено пластикові картки в оновленому дизайні, отримати які можна в одного з партнерів програми. Найближчим часом користувачі зможуть оцінити переваги нового сайту Fishka, а напередодні Нового року клієнтам стане доступна оновлена мобільна аплікація – команда обіцяє, що її нові можливості і пропозиції обов’язково потішать клієнтів програми. Але це вже, як кажуть, coming soon…