«Концерн Галнафтогаз» (мережа АЗК ОККО) став одним із переможців ІХ Національного конкурсу бізнес-кейсів із корпоративної соціальної відповідальності «Бізнес, що змінює країну». Результати було оприлюднено 12 квітня. Проект компанії зі збору вживаних речей для малозабезпечених на автозаправних комплексах був визнаний кращим у номінації «Зменшення нерівності всередині країн та між самими країнами». За 4 роки активного впровадження цього проекту зібрано понад 250 тонн одягу, взуття та інших речей для найменш захищених верств населення. За інформацією волонтерських організацій-партнерів, наданою допомогою скористалися уже кілька тисяч людей.
З метою збору допомоги мережа ОККО встановила на автозаправних комплексах спеціальні контейнери, де клієнти за нагоди можуть залишити вживані речі, просто заїхавши заправитися чи випити кави. Станом на початок 2018 року такі контейнери є на 18 АЗК у 6 містах України – Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та Вінниці. Вивозять, сортують і розподіляють речі між тими, хто потребує, партнери ОККО з 7 громадських організацій. Основними отримувачами такої допомоги є безпритульні, сироти, люди з інвалідністю, підопічні інтернатів та геріатричних закладів, вимушені переселенці та мешканці населених пунктів поблизу лінії розмежування на Донбасі. Усі речі передаються їм безкоштовно.
«Збір вживаних речей на заправках є прикладом ефективної співпраці відповідального бізнесу, волонтерських організацій і небайдужих українців, чиї спільні зусилля допомагають полегшити життя багатьом малозабезпеченим. Ми усвідомлюємо актуальність цієї ініціативи та продовжуємо вести діалог з громадськими активістами по всій Україні, постійно збільшуючи кількість контейнерів на АЗК, де можна залишити речі», – коментує директор «Концерну Галнафтогаз» Назар Купибіда. На його переконання, відповідальний бізнес не повинен залишатися осторонь суспільних процесів у державі, при цьому сам здатен виступати рушієм чи промоутером соціально важливих ініціатив та ідей. Зусилля мережі ОККО у сфері сталого розвитку уже другий рік поспіль отримують високу оцінку Національного конкурсу бізнес-кейсів із корпоративної соціальної відповідальності, який регулярно організовує київський «Центр розвитку КСВ». Торік компанія здобула диплом переможця у номінації «Гендерна рівність» за проект створення у центральному офісі ОККО корпоративної дитячої кімнати для дітей працівників.