OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт
Завантаження...
OKKO GROUP - Офіційний Вебсайт

«ОККО» щомісяця смачно годує майже 2 млн українців

«ОККО» щомісяця смачно годує майже 2 млн українців
15 лип. 2016 р.

10 років тому мережа «ОККО» відкрила ресторанний напрямок у своїй діяльності. Сьогодні він виріс до рівня найбільшої мережі закладів повноцінного харчування вдорозі. Кожного дня до 41 ресторану та 400 кафе мережі смачних заправок заїжджають десятки тисяч українців, щоб випити улюбленої кави, смачно перекусити чи повноцінно пообідати в дорозі. Станом на сьогодні на «ОККО» за місяць у середньому продається близько 1,8 мільйона порцій кави, 850 тисяч хот-догів тапонад 60 тисяч супів.

«У процесі нашої роботи ми формуємо нову культуру харчування в дорозі. Наші комплекси пропонують автомобілістам вигідну альтернативу перекусамбутербродами «в сухом’ятку», - каже керівник ресторанного напрямку мережі «ОККО» Андрій Янчук. – Ми пропонуємо не просто смачні та ситні перекуси, а повноцінні та збалансовані прийоми їжі у будь-яку годину доби в будь-якій точці України. Причому ситними першими стравами можна насолодитися не лише у ресторанах, а й у багатьох кафе мережі. Командаресторанного напрямку, яка налічує понад 1 тисячу працівників, прагне, щоб кожен заїзд на «ОККО» став для водія та його пасажирів додатковою приємністю, однією з найбільш позитивних емоцій подорожі».

Сьогодні мережа смачних заправок «ОККО» налічує 400 кафе, 32 ресторани  A laminute (європейська кухня), 8 ресторанів PastaMia (італійська кухня) та 1 ресторан  Meiwei (паназійська кухня). Всі вони працюють у цілодобовому режимі. За 10 років мережа не припиняла вдосконалюватися, розширювати спектр смачних пропозицій і послуг. Так, у  2014 році було розпочато процес оновлення усіх кавових апаратів, за результатами якого на  АЗК «ОККО» встановлено суперавтоматичнікавомашини німецької марки Melitta. Саме вони забезпечують по всій мережі незмінно високу, еталонну якість напоїв. Кавові зерна зі 100% арабіки для ресторанів і кафе на «ОККО» закуповуються у компанії Rombouts (Бельгія), яка працює на ринку з 1890 року, і вже 50 років є офіційним постачальником кави для бельгійського королівського двору.

У 2015 році на АЗК у Києві, на вул. Новокостянтинівській, 4А, компанія реалізувала новий для українського ринку концепт «смартфуду нового покоління» - паназійський ресторан Meiwei. У меню ресторану – зрозуміла і швидка їжа на кожен день для сучасних жителів столиці. Концепт «смартфуд» передбачає, що їжа тут готується за лічені хвилини одразу після замовлення, тому максимальна швидкість процесу економить час гостя і дозволяє отримати страву без втрати якості продуктів. Додатковою перевагою Meiwei є запуск сервісу Drive, щоб замовити та забрати улюблені страви з собою можна було не виходячи з автомобіля.

Навесні 2016 року в мережі запустили унікальний для українського ринку продукт  – шоколаднийхот-дог, який поєднує в собі хрумку французьку булочку, бельгійськийшоколад, вишневийтопінгтазефірку-маршмелоу. Новий продукт має всі шанси стати ринковим трендом в Україні. Запустивши у квітні незвичну солодку новинку в експериментальному режимі на 25 потокових АЗК, уже за два місяці через високий попит серед клієнтів пропозиція шоколадних ход-догів була розширена більш як на 350 комплексів.

Ресторани і кафе на АЗК «ОККО» вирізняються не тільки смачною їжею, а й якісним сервісом, ергономічним інтер’єром, безкоштовним доступом до Wi-Fi та увагою до кожної з категорій відвідувачів. В закладахпередбачені умови для людей з особливими потребами.Для батьків, що подорожують з дітьми, передбачено пеленальні столики, рекомендовані для дітей страви в меню та годувальні крісла. На окремих АЗК облаштовані дитячі майданчики, а в Гамаліївці й Гатному встановлено турніки та дитячі гойдалки. Біля ресторануA laminute в с. Рясна-Руська відведено окрему територію для байкерів, яка облаштована спеціальними місцями для паркування мотоциклів з розміткою й відеонаглядом, навісом для захисту байків від дощу, мийкою для мототехніки та електронними мапами. Окрім цього в ресторанах мережі регулярно діють спеціальні пропозиції для далекобійників і туристичних груп.

«Ми постійно змінюємося і вдосконалюємося, сталим залишається тільки один принцип: незалежно від того, чи це АЗК на дорозі місцевого значення, чи великий трасовий комплекс, – усюди планка сервісу у нас встановлена на найвищому рівні» - зазначивАндрій Янчук.

 

Поділися з друзями: