Компанія доповнила свої сервіси - інтерактивну мапу на офіційному сайті ОККО та чат-бот в Telegram (через пошук - @OkkoFuelBot) корисною інформацією для клієнтів. Відтепер тут можна побачити спеціальне маркування – про наявність генератора на обраній АЗК, що забезпечує комплекс електроенергією у випадку аварійного відключення електропостачання. Відповідно комплекс продовжує реалізацію пального, товарів з магазину, гарячі та інші страви.
На сьогодні 270 АЗК у різних регіонах обладнано дизель-генераторними установками, додатково компанія закуповує ще 105 автономних дизельних електростанцій.
Зазначимо, що у випадку перебоїв зі зв’язком з боку оператора, можуть виникати складнощі з безготівковим та розрахунком талонами. Просимо поставитися з розумінням до тимчасових незручностей та про всяк випадок мати при собі готівку.