Днями медіаблог Webpromo, що спеціалізується на маркетингових кейсах, опублікував інтерв'ю із Василем Дмитрівим, маркетинг-директором OKKO.
В інтерв’ю Василь розповів про перші дні роботи мережі після початку повномасштабного вторгнення, трансформацію комунікації з клієнтом, системну співпрацю з фондом «Повернись живим», свою команду та дав поради маркетологам у воєнний час.
«Маркетолог зараз повинен бути гнучким, має добре відчувати, які настрої та емоції зовні, слідкувати за трендами, політичною та військовою ситуацією, одним словом – адаптувати плани, враховуючи поточні події. Крім цього, маркетолог має добре рахувати, але водночас і залишити простір для креативу та мати частку авантюри», – каже Василь Дмитрів.
Повний текст інтерв’ю можна прочитати тут