Один з найбільших виробників хліба в Україні «Концерн Хлібпром» здійснив рестайлинг свого локального хлібного бренду – «Хлібна Хата» (Львів). На травень заплановано редизайн усієї упаковки, а це – 24 SKU.
Продажі упакованого хліба ТМ «Хлібна Хата» в 1 кварталі 2016 року в порівнянні з аналогічним періодом у 2015 році зросли на 6% і склали 800 тис.шт на місяць. В компанії прогнозують, що частка упакованої продукції на хлібному ринку продовжить зростати.
Попередній дизайн упаковки для ТМ «Хлібна хата» розроблявся 3 роки тому. В компанії відзначають, що це фактично життєвий цикл для упаковки продуктів щоденного вжитку.
«Дизайн нової упаковки – це мікс піктограм та текстів. Ми не просто додали сучасної естетики упаковці, ми зробили її нетипово інформативною для цього консервативного ринку, – коментує директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – Останні наші дослідження показали, що споживачі часто дезорієнтовані щодо властивостей хліба та його асортименту. Тож упаковка – ідеальний носій даної інформації».
Також в рамках проведеного ребрендингу відбулась і якісна зміна в багатьох продуктах – зміна форм та зовнішнього вигляду, додано порізку.
Упаковку для продукції ТМ «Хлібна хата» «Концерн Хлібпром» імпортує з Польщі.