Традиційно видання «ТОП-100. Рейтинги крупнейших» від бізнес/медіа бюро еkonomika+, що спеціалізується на укладанні незалежних рейтингів українського бізнесу, підбило підсумки головних досягнень українських компаній. Цього разу спеціальний номер журналу присвячений сталому бізнесу в Україні.
У 2020 році ОККО увійшла до списку п'ятнадцяти найкращих проєктів корпоративної соціальної відповідальності. Експерти відзначили досвід ведення компанією національного проєкту «Благаю, живи! Безпека на дорозі». Перший етап проєкту був реалізований ще у 2014 році на міжнародній автомобільній трасі «Київ-Одеса», що входить до трійки найбільш аварійних в Україні.
Нагадаємо, що щорічно компанія обирає нову актуальну тему, на якій варто закцентувати увагу усіх учасників дорожнього руку. Так, наприклад, у 2019 році ОККО закликала водіїв та пішоходів відмовитися від використання смартфонів та інших ґаджетів під час дорожнього руху. 30 автозаправних комплексів були задіяні упродовж лютого-березня у Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Одесі та на автошляху Одеса-Київ. Клієнти АЗК проходили спеціально розроблений VR-тест, який наочно показував, до яких наслідків може призвести листування, зйомки сторіз та серфінг в інтернеті учасниками дорожнього руху. Лише у минулому році у кампанії взяли участь 3,9 млн українців взяли участь в проєкті.