Програма лояльності Fishka, ініціатором та оператором якої є мережа АЗК ОККО, визнана найбільш вигідною для автомобілістів. Такого висновку дійшли аналітики незалежної дослідницької організації – Інституту споживчих експертиз, протестувавши програми лояльності 9 найбільших автозаправних компаній України.
Програми порівнювалися за 5 ключовими критеріями: доступність і легкість приєднання до програми; накопичення балів/бонусів; використання балів/бонусів; спеціальні акції й пропозиції для учасників програми; мобільний додаток. За кожен із цих пунктів нараховувалася відповідна кількість балів. Програма Fishka набрала 41 бал із 45 можливих, обігнавши найближчого з конкурентів на 5 балів. Детально ознайомитися з результатами дослідження можна на сайті Інституту споживчих експертиз за цим посиланням.
Серед основних переваг програми Fishka експерти відзначили практику постійних персональних знижок і пропозицій для клієнтів, можливість накопичувати і витрачати бали не тільки на АЗК ОККО, а й ще у 1500 торгових точках партнерів програми (серед них – супермаркети «Фуршет», магазини цифрової техніки «Алло», косметики – Prostor, дитячих товарів – «Будинок Iграшок», мобільна мережа Lifecell, автосервісні центри, банки, страхові компанії тощо). Окрім того, широкі можливості автомобілістам відкриває й мобільний додаток Fishka. Адже за його допомогою можна не тільки збирати і витрачати бали, слідкувати за їх балансом, а й користуватися сучасним сервісом OKKO Pay, який дає змогу купувати пальне, омивачі, каву, навіть не звертаючись до каси, а безпосередньо біля ПРК чи кавомашини.
«Картка Fishka – це найбільш мультифункціональний інструмент з усіх існуючих аналогів, – підводять підсумок автори дослідження. – Завдяки отримуваним за картою Fishka знижкам купувати пальне на ОККО навіть економічно вигідніше, ніж в операторів, які початково пропонують нижчу ціну, але надають при цьому мінімум бонусів або взагалі ніяких».