Історія про те, як автозаправний комплекс перетворюється у «місце для ідей», здобула міжнародне визнання. На конкурсі кращих дизайнерських проектів Red Dot Design Awards* 2018 новий брендинг мережі ОККО отримав відзнаку Best of the Best і тепер 26 жовтня у Берліні змагатиметься за Гран-прі.
«Ми надзвичайно горді з того, що наш оновлений брендинг привернув увагу провідних світових експертів з дизайну і вони відзначили його серед сотень інших учасників, – прокоментував маркетинг-директор мережі ОККО Василь Дмитрів. – Над цим проектом ми майже рік працювали спільно з креативним агентством Banda Agency. У результаті отримали нову маркетингову стратегію, яка є сучасною, гнучкою, емоційною, і, головне, зрозумілою, як молодому поколінню, так і аудиторії 35+».
Тож компанія тепер націлена на те, щоб не просто облаштовувати автозаправні комплекси із відповідним набором сервісів, а створювати місця, де клієнт зможе відпочити, підзарядитися, поспілкуватися з позитивними людьми і, можливо, надихнутися на нові ідеї.
Переглянути відеокейс ОККО, представлений на конкурсі Red Dot Design Awards 2018, можна за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1upfb5OibHaQgvtg_9k90UbUQ998aWjKu/view.